Werken in Mijn Timing
Vanaf week 43 ontvang je een mail om een account aan te maken in Mijn Timing. We verwachten dat het inboeken/goedkeuren van uren en raadplegen van facturen zichzelf wijst. Kom je ergens toch niet uit, schroom dan niet om jouw contactpersoon bij Timing te bellen voor hulp.
Uren goedkeuren
Vanaf maandag 11 november moeten de uren van week 45 gecheckt en goedgekeurd worden vanuit Mijn Timing. De tegel ‘Uren Goedkeuren’ in Mijn Timing leid je automatisch naar de juiste omgeving. Vanuit hier wijst het zich allemaal vanzelf.
Veranderingen in facturatie
Vanaf week 45 ontvang je facturen vanuit Timing. Onze facturen zien er anders uit dan die van Youbahn. Bekijk hier een voorbeeld van de standaard factuur lay-out. Eventuele wensen m.b.t. de factuurinstellingen kan je bespreken met jouw contactpersoon van Timing. In de Mijn Timing omgeving zijn de details in te zien per factuur.
Let op: Correcties in de periode van Youbahn kunnen uiterlijk tot en met 11 november worden doorgegeven. Correcties ná 11 november worden vanuit Timing gecorrigeerd.
Rapportages
Bij Timing is het mogelijk rapportages in te zien via een online dashboard in Mijn Timing. Indien je hier gebruik van wilt maken, laat het dan weten aan jouw contactpersoon bij Timing.
Digitaal ondertekenen documenten
Bij Timing sturen we alle documenten gerelateerd aan de start van de uitzending van de flexkracht (o.a. orderbevestiging en ID-bewijzen) via een extra beveiligd portaal. We informeren je per mail als er documenten voor je klaar staan om in te zien en/of digitaal te ondertekenen.
We zijn er graag voor je!
Heb je vragen over bovenstaande of over andere zaken? Neem gerust contact op met jouw Timing contactpersoon, we zijn er graag voor je!