- Helpdesk home
- Ik ben een opdrachtgever / Account
- Instellingen, wijzigen en toevoegen
Hoe voeg ik locatiemanagers toe?
Om nieuwe locatiemanagers toe te voegen ga je naar Mijn account in de header en klik je op Locatiemanagers. Hier zie je een overzicht van alle locatiemanagers en de locatie waar zij verantwoordelijk voor zijn. Heb jij het bedrijfsaccount aangemaakt? Dan ben je beheerder en heb je toegang tot alle locaties. Je kan zelf locatiemanagers toevoegen en deze rechten geven tot bepaalde locaties. Om een nieuwe locatiemanager toe te voegen doorloop je de volgende stappen:
- Klik op Voeg locatiemanager toe;
- Vul het e-mailadres van de locatiemanager in;
- Klik op Verstuur.
Wil je iets wijzigen? Ga naar Mijn account en klik op Locatiemanagers. Klik op de 3 puntjes naast de locatiemanager waarvoor je iets wil wijzigen en kies Bewerken. Nu kan je extra locaties toewijzen aan de locatiemanager of locaties verwijderen.